måndag 28 april 2014

Måndag = Fru och Herr


Det känns som en dröm. En hel helg, som en dröm. Magiskt. 

Och alla dessa människor som var med. Och ville fira vår kärlek. Att vi faktiskt är så pass viktiga för andra, att de vill vara med och fira vår kärlek till varandra. Det gör mig rörd. Det ultimata svaret på kärlek vänner i mellan. Hade det  inte varit för alla dessa vänner, så hade dagarna aldrig blivit till så vackra minnen som de nu är.  Drömmen hade blivit tunnare, och inte lika färgstark,

Sen vill jag hylla en fotograf. Jag tvekade länge till att faktisk anlita en professionell fotograf. För alla har ju en kamera, och det duger väl med dem bilderna. Men så blev jag rekommenderad en fotograf av bästa Cecilia. En kompis som enligt henne var duktig, och som ville berätta en historia med sina bilder. Jag tvekade, funderade, och kalkylerade. Skulle det vara värt det? Jo, det skulle det nog. Så jag bokade Ingmar.

Och vilka bilder! Mannen är magisk! Han har fångat historian genom sin lins. Bilder som hjälper minnet att komma ihåg. Han får mina varmaste rekommendationer. Och om jag någonsin hör att någon ska boka en fotograf, så kommer jag att proklamera hårt för att dem ska boka honom.

Tack Ingmar! Du är en viktig del i våran dröm!
(kika in hos Gardell Foto HÄR)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar